Laatste dagje in Nederland. - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Laura Sijmons - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland. - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Laura Sijmons - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland.

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Augustus 2014 | Nederland, Borculo

Lieve mensen,

Vandaag begint mijn reis en vertrek ik naar het mooie Zuid-Afrika.
Voordat ik weg ga wil ik jullie bedanken voor het mooie afscheidsfeest en de mooie verhalen in het boek. Het was een super gezellig avond met mooie herinneringen.Van deze avond hebben we natuurlijk ook foto’s gemaakt en deze zal ik op deze pagina zetten zodat jullie jezelf dronken nog eens kunnen bekijken!

Nogmaals ontzettend bedankt voor de lieve berichtjes, kaartjes, cadeautjes.
Ik ga jullie ontzettend missen en tot over een jaar!


Dikke kus! Xxx

  • 07 Augustus 2014 - 17:49

    Moni:

    Heeel veeeel plezier! !!!!!

    Dikke knuf xxx

  • 07 Augustus 2014 - 19:51

    Moni:

    Suc6 en we gaan je volgen!!!!!

    Dikke knuf Mars Monique en Beau

  • 08 Augustus 2014 - 13:24

    Gerrie En Kees:

    Een hele goede vlucht en veel plezier in dat verre land Afrika. let op je zelf en we volgen je via dit medium. Liefs van ons.

  • 12 Augustus 2014 - 22:34

    Sandra:

    Hoi Laura

    Ik was op vakantie vorige week maar wil je hierbij toch nog een heel goed jaar toewensen ! Maak er wat moois van je hebt er hard voor gewerkt!

    Groetjes Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 7199

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 01 Juli 2015

Avontuur in Zuid-Afrika

Landen bezocht: